Noi imagini spectaculoase de pe Jupiter. Ce au descoperit cercetătorii NASA

jupiter furtuni
NASA

Imagini care par desprinse din picturile lui Van Gogh au fost surprinse de naveta Juno deasupra planetei Jupiter.

NASA a dat publicității noi fotografii spectaculoase făcute de Juno, nava spațială care a explorează planeta Jupiter încă din anul 2016.

Juno a reușit să furnizeze imagini și date spectaculoase despre Jupiter în toți acești ani, specialiștii descoperind un haos de furtuni pe cea mai mare planetă din Sistemul Solar. Iar aceste furtuni au furnizat încă din 2016 imagini de-a dreptul spectaculoase, pe care Juno a reușit să le capteze.

pescar Marea neagra
Una dintre cele mai delicioase specii marine, descoperită în Marea Neagră. Rolul NASA

Noile fotografii surprind norii din emisfera de nord a planetei, dintr-o regiune denumită Jet N6. Imaginile au fost realizate de la o distanță de 8000 de mile deasupra norilor, pe data de 12 februarie.

Fotografiile publicate de NASA au fost îmbunătățite prin adăugarea de culori de către cercetătorul Kevin M. Gill.
Cei care doresc să vadă imaginile așa cum au fost surprinse de Juno pot accesa următorul link: www.missionjuno.swri.edu/, scrie CNN.

"Noi deja am reușit să rescriem manualele despre cum funcționează atmosfera planetei Jupiter, precum și despre complexitate și asimetria câmpului său magnetic. În cea de-a doua parte a misiunii, vom putea să aprofundăm informațiile despre furtunile de pe Jupiter, despre cum este generat câmpul magnetic, și despre structura și evoluția miezului planetei", a declarat Scott Bolton, principalul investigator al misiunii Juno, de la Institutul de cercetare din San Antonio.

Pe Instagram-ul Știrile ProTV găsiți imaginile momentului din lume!

CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația Știrile ProTV pentru telefoane Android și iPhone!

Abonați-vă gratuit la newsletter-ul Știrile Pro TV de pe WhatsApp. Primiți în fiecare zi cele mai importante știri pe telefon!

Cum a ajuns cenușa unei pisici în spațiu:
Cum a ajuns cenușa unei pisici în spațiu: "Mă impresionează această experiență"

Amintirea unei pisici din Oregon va rămâne veșnic vie. Stăpânul ei a decis să-i trimită cenușa în spațiu, cu ajutorul donațiilor primite de la mii de oameni, care i-au urmărit poveștile pe Twitter.

Cercetătorii români de la Institutul Marin au descoperit în Marea Neagră rezerve considerabile de scoici numite vongole, şi considerate printre cele mai gustoase sortimente.

Povestea robotului Opportunity. I-au dat 3 luni de trăit, dar el a explorat Marte 16 ani

NASA a declarat miercuri sfârşitul misiunii robotului Opportunity pe planeta Marte. Opportunity a ajuns pe planeta roşie în 2003, pentru ceea ce trebuia să fie o misiune de 90 de zile.