Drulă nu-l demite pe directorul CFR: ”Echipa mea funcţionează pe bază de profesionalism”

×
Codul embed a fost copiat

Întrebat dacă-l va demite pe directorul CFR Călători, după recentele incidente de pe calea ferată, ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, a declarat vineri că judecă activitatea celor din subordine după ”profesionalism şi eficienţă”.

Un grav accident feroviar, produs miercuri noapte în stația Fetești, a creat haos pe calea ferată spre mare. Un tren de marfă privat, condus de un mecanic băut, care ar fi adormit, a intrat într-o altă garnitură oprită.

În timp ce ministrul Transporturilor a convocat ședințe cu transportatorii feroviari, premierul Florin Cîțu a declarat că directorul CFR Ovidiu Vizante n-ar trebui să mai fie în funcție.

Cu toate acestea, pentru ministrul Drulă, acest subiect ”este încheiat”, deoarece directorul de la CFR și-a prezentat public scuze.

“Am spus de la început că principiile pe care funcţionez şi echipa mea funcţionează cât timp sunt aici sunt pe bază de profesionalism şi eficienţă. Asta înseamnă că actul de management se judecă aşezat, la rece, nu după o greşeală de moment, o declaraţie, oricât de nefericită a fost. Domnul director de la CFR Călători şi-a prezentat scuze public ieri şi subiectul pentru mine e încheiat” - a declarat șeful de Ministerul Transporturilor.

Citește și
Cum a reușit un mecanic băut să paralizeze transportul feroviar din jumătate de țară. ”E cea mai mare rușine”
CFR i-a așteptat cu apă și sendvișuri în Gara de Nord pe călătorii care au stat 9 ore în câmp. Haos pe căile ferate
De ce nu mai poate statul român să recupereze nimic de la Dan Voiculescu, Ovidiu Tender și Puiu Popoviciu. Sentințele care le-au salvat milionarilor peste 250 de milioane de euro

Ministrul Transporturilor a precizat, însă, că există o evaluare a mandatului directorului CFR.

”Dar există o evaluare a mandatului dumnealui. Dumnealui are un mandat, conform legii, de patru plus două luni. Aşa sunt mandatele cu o evaluare interimară la patru luni şi una finală la şase luni. Acest termen de patru luni se împlineşte pe 19 august. Vom avea o evaluare profesionistă aşa cum facem pentru toţi managerii pe care i-am adus în Ministerul Transporturilor şi vom concluziona atunci ce se întâmplă în continuare la CFR Călători”, a mai precizat Drulă.

Un alt incident recent legat de CFR a fost cel al copiilor care au rămas blocați în câmp, timp de mai bine de 9 ore. De asemenea, în cele 29 de ore, cât a durat drumul chinuitor cu trenul CFR, într-o căldură insuportabilă, pasagerii au primit de două ori câte un corn și o sticlă cu apă.

Întrebat de un jurnalist de ce nu a ajuns o locomotivă la oamenii blocați în câmp, Vizante a spus: "Și de ce mă întrebați pe mine? Noi am pus la dispoziția CFR-ului această locomotivă. Dacă a fost un pom căzut pe linie, locomotiva nu poate, din păcate, sări peste pom. Eu vă spun ce informații am eu. Încercați să vorbiți cu responsabilii, cei care conduc circulația”.

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
Citește și...
Ministrul Drulă, după ce 30 de copii au rămas în câmp cu trenul: ”E posibil să se mai întâmple”
Ministrul Drulă, după ce 30 de copii au rămas în câmp cu trenul: ”E posibil să se mai întâmple”

Ministrul Transporturilor Cătălin Drulă a încercat să prezinte explicații, vineri, după întârzierile uriașe care s-au înregistrat pe calea ferată în ultimele zile.

CFR i-a așteptat cu apă și sendvișuri în Gara de Nord pe călătorii care au stat 9 ore în câmp. Haos pe căile ferate
CFR i-a așteptat cu apă și sendvișuri în Gara de Nord pe călătorii care au stat 9 ore în câmp. Haos pe căile ferate

Un grav accident feroviar, produs miercuri noapte în stația Fetești, a creat haos pe calea ferată spre mare. Un tren de marfă privat, condus de un mecanic băut, care ar fi adormit, a intrat într-o altă garnitură oprită.

După ce a pus un jurnalist să găsească soluții pentru oamenii rămași cu trenul în câmp, directorul CFR revine cu explicații
După ce a pus un jurnalist să găsească soluții pentru oamenii rămași cu trenul în câmp, directorul CFR revine cu explicații

Directorul CFR Călători, Ovidiu Vizante, a revenit cu explicații, joi la amiază, după ce dimineața a avut o reacție care a stârnit revoltă în spațiul public.

Dezastru în trenurile CFR. Oamenii călătoresc în condiții inumane, fără aer condiționat și în mizerie
Dezastru în trenurile CFR. Oamenii călătoresc în condiții inumane, fără aer condiționat și în mizerie

De când a venit arșița, călătoriile cu trenurile fără aer condiționat au devenit un chin. În multe rânduri, oamenii au reclamat căldura insuportabilă din vagoane și mizeria de la grupurile sanitare.

Un tren a plecat din gara București Nord abia la ora la care trebuia să fie deja la destinație
Un tren a plecat din gara București Nord abia la ora la care trebuia să fie deja la destinație

Un tren de pe ruta București Nord-Pitești a plecat, duminică, din Capitală abia la ora la care trebuia deja să fie la destinație.

Recomandări
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș

Au fost găsite, duminică, trupurile celor două fete din România luate de ape vineri, în Italia, după o viitură pe râul Natisone.

După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă
După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă

„Pe drum spre Europa” partea I. Uniunea Europeană ne-a pus la dispoziție peste 20 de miliarde de euro din 2007 și până în prezent ca să ne modernizăm infrastructura.

Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”
Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”

Într-o lume în care vârsta este privită de multe ori ca o barieră, un nou studiu aduce în discuție ideea că bătrânețea reprezintă, de fapt, mai mult o problemă de percepție.