Studiu: Afacerile care au avut cele mai mari vânzări după perioada de izolare

ron

Măcelarii, comercianţii de fructe, legume şi brânzeturi, printre cei care au înregistrat cele mai mari vânzări după perioada de izolare, acestea fiind printre afacerile locale care estimează creşteri şi în continuare, arată un studiu Mastercard.

 

”Măcelarii, comercianţii de fructe, legume şi brânzeturi sunt printre cei care au înregistrat cele mai mari vânzări după perioada de izolare şi este probabil ca această tendinţă să se menţină şi în continuare”, conform studiului derulat de Mastercard.

63% dintre românii care au ieşit la cumpărături în perioada post-izolare declară că încearcă în mod activ să achiziţioneze produse de la comercianţii locali pentru a-i ajuta să-şi readucă activitatea la normal, unul din trei (34%) oameni afirmând că de la începutul stării de urgenţă au descoperit noi magazine în comunitatea lor, transmite News.ro.

Aproape doi din trei (62%) spun că intenţionează să cumpere în continuare de la magazinele locale, chiar şi acum când măsurile de distanţare socială au fost reduse.

Citește și
litoral
Patronii afacerilor de pe litoral au luat măsuri fără precedent. Ce trebuie să știi dacă vrei să mergi la mare
De ce nu mai poate statul român să recupereze nimic de la Dan Voiculescu, Ovidiu Tender și Puiu Popoviciu. Sentințele care le-au salvat milionarilor peste 250 de milioane de euro

29% dintre aceştia spun că au simţit lipsa restaurantului din zona în care locuiesc, iar alţi 44% au declarat că în viitor vor mânca şi vor bea în localurile din apropierea casei pentru a le ajuta îşi repornească afacerea. 19% dintre români au declarat că au ales să meargă la un restaurant local pentru a plasa o comandă la pachet, odată ce acesta şi-a deschis uşile pentru livrare.

”De asemenea, şi saloanele de coafură şi frizerie se numără printre acele afaceri care estimează creşteri ale activităţii, 47% dintre cei chestionaţi afirmând că au aşteptat redeschiderea salonului local, în loc să apeleze la ajutorul familiei sau prietenilor pentru o tunsoare”, relevă studiul.

Totodată, pe parcursul stării de urgenţă, românii s-au orientat către mijloacele tradiţionale de distribuire a laptelui la domiciliu, 20% dintre aceştia declarând că au apelat la un astfel de serviciu în timpul perioadei de izolare, iar 31% afirmând că intenţionează să îl folosească în continuare.

”Perioada pe care o traversăm a schimbat modul în care românii îşi achiziţionează produsele şi serviciile de care au nevoie, aceştia orientându-se şi către surse locale de încredere, şi, totodată, a determinat o creştere semnificativă a cumpărăturilor online şi a celor contactless, oamenii fiind mult mai conştienţi că mijloacele digitale de plată le oferă siguranţă, rapiditate şi confort. De asemenea, magazinele şi comunităţile locale joacă un rol important în furnizarea de bunuri şi servicii, în repornirea economiei, precum şi în sprijinirea localnicilor şi în stimularea spiritului comunităţii. Sperăm ca această perioadă dificilă să contribuie la construirea unei relaţii între oameni şi comercianţii locali şi la menţinerea acesteia, chiar şi pe măsură ce viaţa va reveni la normal”, a declarat Cosmin Vladimirescu, country manager Mastercard România şi Croaţia.

Aproape patru din cinci (70%) spun că ultimele luni i-au făcut să conştientizeze dificultăţile întâmpinate de cei vulnerabili, iar peste jumătate dintre români (53%) au declarat că sentimentul de apartenenţă la comunitate este mult mai profund în prezent.

Pe tot teritoriul României, doi din cinci oameni (42%) au afirmat că acum sunt mai deschişi să îşi salute vecinii, iar 38% dintre aceştia au declarat că au ajuns să le cunoască numele celor care conduc magazinele din zona în care locuiesc.

În topul afacerilor locale care estimează creşteri ale vânzărilor în perioada post-izolare sunt: Comercianţii de fructe şi legume; Comercianţii de brânzeturi; Măcelariile; Saloanele de coafură/frizerie; Magazinele independente de haine; Brutăriile; Magazinele de bricolaj/hardware; Librăriile independente; Magazinele de cadouri; Cafenelele locale.

Mastercard este o companie de tehnologie în industria globală de plăţi, iar conexiunile sale acoperă peste 210 ţări şi teritorii.

Articol recomandat de sport.ro
Galerie de lux în finala Champions League! Partenerele starurilor de la Real Madrid și Borussia Dortmund, prezente pe Wembley
Galerie de lux în finala Champions League! Partenerele starurilor de la Real Madrid și Borussia Dortmund, prezente pe Wembley
Citește și...
Afacerea care a explodat în timpul pandemiei. Companiile investesc în viitorii angajaţi
Afacerea care a explodat în timpul pandemiei. Companiile investesc în viitorii angajaţi

Pentru că şcoala românească nu este adaptată în funcţie de piaţa muncii, tot mai multe companii îşi instruiesc singure angajaţii.

Patronii afacerilor de pe litoral au luat măsuri fără precedent. Ce trebuie să știi dacă vrei să mergi la mare
Patronii afacerilor de pe litoral au luat măsuri fără precedent. Ce trebuie să știi dacă vrei să mergi la mare

Pe litoralul românesc, cei care au afaceri au luat măsuri fără precedent, îngrijorați că autoritățile le-ar putea pune lacătul pe uşă din cauza numărului mare de infectări cu SARS-COV2.

Idee de afaceri în pandemie. Un designer din Rusia face haine digitale
Idee de afaceri în pandemie. Un designer din Rusia face haine digitale

Pandemia şi restricţiile impuse pentru combaterea ei le-au dat multora idei de afaceri care mai de care mai năstruşnice.

Turismul de afaceri, afectat puternic de pandemie. Cât de utile sunt ședințele online
Turismul de afaceri, afectat puternic de pandemie. Cât de utile sunt ședințele online

Și turismul de afaceri a fost puternic afectat de pandemie. Deplasările în interes de serviciu făcute în afara țării au fost anulate. Și nici străinii nu au mai venit la noi pentru astfel de întâlniri.

Recomandări
Tinerele românce luate de ape în Italia au fost găsite decedate. Nu se știe nimic despre băiatul care le însoțea
Tinerele românce luate de ape în Italia au fost găsite decedate. Nu se știe nimic despre băiatul care le însoțea

Trupurile neînsuflețite a doi dintre cei trei tineri români care au dispărut în apele râului Natisone după ce, vineri, au fost luaţi de ape sub podul Romano din Orsaria di Premariacco (Udine).  

Scandal electoral și bătăi de stradă la Belciugatele. Echipa PSD s-a confruntat dur cu cea a PNL. Poliția a intervenit
Scandal electoral și bătăi de stradă la Belciugatele. Echipa PSD s-a confruntat dur cu cea a PNL. Poliția a intervenit

Primarul și viceprimarul PSD din comuna Belciugatele au fost implicați într-un scandal electoral care s-a lăsat cu intervenția Poliției și a Ambulanței.

ÎPS Teodosie și-a exprimat public părerea despre donarea de organe. Pe care dintre acestea „nu este moral să le dăm”
ÎPS Teodosie și-a exprimat public părerea despre donarea de organe. Pe care dintre acestea „nu este moral să le dăm”

Arhiepiscopul Tomisului, ÎPS Teodosie, şi-a exprimat public opinia despre donarea de organe, întrebat despre acest subiect în emisiunea la care participă cu regularitate, la un post de radio.