Netflix România susține că ”testează” abonamente la preţuri ”ușor diferite”

Netflix
AFP

Reprezentanţii platformei Netflix au spus pentru www.stirileprotv.ro că este vorba de un test în urma căruia se va lua decizia dacă vor fi sau nu scumpite abonamentele.

 

Într-o reacție pentru www.stirileprotv.ro, Netflix susține că: „Testăm categorii de preț ușor diferite pentru a înțelege mai bine care este valoarea Netflix pentru utilizatori. Acest test nu va fi văzut de toată lumea și am putea să nu implementăm niciodată aceste prețuri în afara acestui test. Obiectivul nostru este să ne asigurăm că Netflix are întotdeana un raport excelent calitate.” 

Anterior, news.ro  a scris că Netflix a crescut preţurile pentru conturile noi create în ţara noastră. Creşterea de preţ este una graduală pentru cele trei planuri, tarifele fiind cu 1 euro, 2 euro respectiv 3 euro mai mare decât cele anterioare

Astfel:

Citește și
VIDEO. Cine e primarul care are doar 10 clase, a candidat de unul singur și are o poveste de viață specială

Planul Basic costă acum 9 euro (în loc de 8 euro)
Planul Standard costă 12 euro (de la 10 euro)
Planul Premium costă 15 euro (de la 12 euro)

Beneficiile celor trei planuri tarifare, precum calitatea imaginii sau numărul de device-uri care au acces simultan la un cont, nu s-au modificat.

Netflix nu a anunţat până acum o scumpire a abonamentelor pentru utilizatorii actuali, astfel că modificarea de preţuri este deocamdată valabilă doar pentru conturile care se activează după afişarea noilor preţuri.

Scumpirea nu este neapărat o surpriză, după ce compania americană a făcut acelaşi lucru la începutul anului pentru cei aproape 60 de milioane de abonaţi din Statele Unite.

Şi în Europa Netflix a testat până acum diverse planuri tarifare pentru a vedea reacţia utilizatorilor faţă de noile preţuri. Astfel de teste au fost descoperite până acum în Italia şi Germania.

Scumpirea abonamentelor Netflix vine şi după ce compania americană a investit masiv în conţinut original în ultimii doi ani şi va face acelaşi lucru şi în continuare.

Conform analiştilor de pe Wall Street, Netflix ar urma să investească doar anul acest peste 15 miliarde de dolari în conţinut original. Netflix a investit 9 miliarde de dolari în 2017 şi 12 miliarde de dolari în 2018 în conţinut original.

În acelaşi timp, Netflix a crescut şi cheltuielile pentru promovarea filmelor şi serialelor sale originale. Cheltuielile de marketing au crescut cu 65% în 2018, ajungând la 2,37 de miliarde de dolari.

Pentru 2019, costurile de promovare sunt estimate să ajungă la aproximativ 2,9 miliarde de dolari, în creştere cu 22% faţă de anul trecut.

Abonați-vă gratuit la newsletter-ul Știrile Pro TV de pe WhatsApp. Primiți în fiecare zi cele mai importante știri pe telefon! 

Pe Instagram-ul Știrile ProTV găsiți imaginile momentului din România, dar și din lume!  

CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația Știrile ProTV pentru telefoane Android și iPhone!

Articol recomandat de sport.ro
Singurul cuvânt folosit de maghiari după ce au văzut echipamentul României de la EURO 2024
Singurul cuvânt folosit de maghiari după ce au văzut echipamentul României de la EURO 2024
Citește și...
Motivul pentru care INS nu a mai putut anunța azi statisticile legate de salariul mediu pe economie pentru luna aprilie
Motivul pentru care INS nu a mai putut anunța azi statisticile legate de salariul mediu pe economie pentru luna aprilie

Astăzi, 12 iunie, Institutul Național de Statistică ar fi trebuit să anunțe, conform calendarului oficial, statistica legată de starea și de evoluția salariului mediu pe economie la nivelul lunii aprilie. Ieri INS a anunțat că amână datele.

Rata anuală a inflaţiei a coborât, în luna mai 2024, la 5,12%, de la 5,9% în aprilie
Rata anuală a inflaţiei a coborât, în luna mai 2024, la 5,12%, de la 5,9% în aprilie

Rata anuală a inflaţiei a coborât, în luna mai 2024, la 5,12%, de la 5,9% în aprilie.   

Gigantul care investește 11 miliarde de euro în România. O mare rafinărie își schimbă domeniul de activitate după 90 de ani
Gigantul care investește 11 miliarde de euro în România. O mare rafinărie își schimbă domeniul de activitate după 90 de ani

Rafinăria Petrobrazi, înființată în 1934, va deveni primul mare producător de combustibili sustenabil din Europa de Sud-Est, a anunțat OMV Petrom, care va investi aici într-o primă fază 750 de milioane de euro și 11 miliarde de euro până în 2030.

 

Recomandări
Rezultate alegeri locale 2024. În continuare, probleme mari la Sectoarele 1 și 2, conduse de Clotilde Armand și Radu Mihaiu
Rezultate alegeri locale 2024. În continuare, probleme mari la Sectoarele 1 și 2, conduse de Clotilde Armand și Radu Mihaiu

La trei zile de la alegerile locale din 9 iunie încă se numără voturi, după ce președintele Autorității Electorale Permanente, Toni Greblă, a interzis - până la obținerea datelor finale - orice întrerupere a procesului de verificare și centralizare.  

Cătălin Drulă cere demiterea preşedintelui Autorităţii Electorale Permanente: Frauda electorală nu trebuie tolerată
Cătălin Drulă cere demiterea preşedintelui Autorităţii Electorale Permanente: Frauda electorală nu trebuie tolerată

Preşedintele USR, Cătălin Drulă, cere demiterea imediată a preşedintelui Autorităţii Electorale Permanente (AEP), Toni Greblă, acuzând că la alegerile de duminică s-ar fi comis "cele mai mari fraude electorale" din istoria recentă.

Rata anuală a inflaţiei a coborât, în luna mai 2024, la 5,12%, de la 5,9% în aprilie
Rata anuală a inflaţiei a coborât, în luna mai 2024, la 5,12%, de la 5,9% în aprilie

Rata anuală a inflaţiei a coborât, în luna mai 2024, la 5,12%, de la 5,9% în aprilie.