CEO-ul adLemonade, Anabela Luca, invitată la ePlan. „Se cumpără mult mai mult online, consumatorul a devenit mult mai educat”

×
Codul embed a fost copiat

Anabela Luca, CEO adLemonade și trainer certificat Google, a fost invitată în emisiunea ePlan, realizată de Andrei Radu.

Anabela Luca este fondatoarea adLemonade, agenție de performance marketing, în cadrul căreia gestionează campaniile de PPC a peste 90 de clienți cu bugete de peste un milion de euro pe lună, este trainer certificat Google și a susținut peste 150 de traininguri, formând mai mult de zece mii de cursanți în Google Ads și Digital Marketing.

Anabela Luca, CEO adLemonade: Într-adevăr, am împlinit zece ani și este un moment de cumpănă pentru noi, pentru că facem trecerea spre mai bine, ne reinventăm. Piața a evoluat și asta ne bucură foarte mult. Dacă în 2012 povesteam despre cheile de click-uri, acum vorbim despre ROAS, despre rate de conversie cât mai bune, despre rentabilitatea investiției ceea ce, evident, arată o evoluție. În ceea ce privește comportamentele consumatorilor finali, deja vedem modificări, în special, odată cu pandemia. Se cumpără mult mai mult online, consumatorul a devenit mult mai educat și mult mai pretețios, în același timp. Challenge-urile sunt mai mari față de acum zece ani și, drept urmare, și magazinele online trebuie să-și crească nivelul de performanță, nivelul de pregătire în a servi consumatorul”.

Mai multe informații, în VIDEO atașat.

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
Citește și...
Antreprenorul Alex Dona, invitat la ePlan. Un proiect lansat în perioada pandemiei de Covid-19 ”crește spectaculos”
Antreprenorul Alex Dona, invitat la ePlan. Un proiect lansat în perioada pandemiei de Covid-19 ”crește spectaculos”

Alex Dona, specialist în comunicare și branding, pasionat de inovare și co-fondator desprevin și winedeals, a fost invitat în emisiunea ePlan, realizată de Andrei Radu.  

Cornel Morcov, Chief Commercial Officer FAN Courier, despre piața de e-commerce în contextul geopolitic actual
Cornel Morcov, Chief Commercial Officer FAN Courier, despre piața de e-commerce în contextul geopolitic actual

Un lider al unui serviciu de curierat din România a vorbit, în noua ediție a emisiunii ePlan, despre tendințele de cumpărare în permanentă schimbare în rândul românilor.

Despre mentalitatea deschisă în afaceri cu Cristina Gheorghe, antreprenor educațional: „Este un concept cristalizat”
Despre mentalitatea deschisă în afaceri cu Cristina Gheorghe, antreprenor educațional: „Este un concept cristalizat”

Invitatul de marți în emisunea ePlan este președintele IDP România, director executiv al Liceului „Varlaam Mitropolitul” din Iași, fondatorul asociației SuperTeach, cofondator Rifting România și International Master Trainer în mentalitate deschisă.

Directorul e-commerce Noriel: Automatizarea crește productivitatea angajaților și a companiei
Directorul e-commerce Noriel: Automatizarea crește productivitatea angajaților și a companiei

Directorul de comerț online al celei mai mari afaceri de jucării din România a vorbit pentru ePlan despre cum vede anul 2022 în e-commerce.

ePlan. Despre antreprenoriat și sustenabilitate cu Felix Pătrășcanu – Managing Partner FAN Courier
ePlan. Despre antreprenoriat și sustenabilitate cu Felix Pătrășcanu – Managing Partner FAN Courier

Un antreprenor de succes din România a vorbit despre cum privește el atât antreprenoriatul, cât și sustenabilitatea în afaceri, mai exact grija pentru mediul înconjurător în contextul crizei climatice.

Recomandări
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș

Au fost găsite, duminică, trupurile celor două fete din România luate de ape vineri, în Italia, după o viitură pe râul Natisone.

După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă
După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă

„Pe drum spre Europa” partea I. Uniunea Europeană ne-a pus la dispoziție peste 20 de miliarde de euro din 2007 și până în prezent ca să ne modernizăm infrastructura.

Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”
Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”

Într-o lume în care vârsta este privită de multe ori ca o barieră, un nou studiu aduce în discuție ideea că bătrânețea reprezintă, de fapt, mai mult o problemă de percepție.