Armin van Buuren a devenit ambasador al World Wide Fund for Nature

Armin van Buuren

Piesa care susține campania #BeatPlastik este "Something Real", imnul oficial UNTOLD 2019.

Unul dintre cei mai influenți artiști din scena Electronic Dance Music, olandezul Armin van Buuren, a fost numit "Global Oceans Ambassador for the World Wide Fund for Nature" (WWF).

DJ-ul, care a performat live timp de peste 7 ore la ediția aniversară UNTOLD 2019, s-a alăturat campaniei "World Wide Fund for Nature" (WWF) în ideea de a motiva milioane de oameni din întreaga lume în lupta împotriva poluării cu plastic a oceanelor.

Organizația non-guvernamentală WWF a fost onorată să anunțe faptul că unul dintre cei mai apreciați DJ/Producători ai lumii a fost cooptat în acest proiect derulat la nivel global.
Armin van Buuren este parte a campaniei internaționale #BeatPlastic, în cadrul turneului mondial derulat în 2019, olandezul a vizitat câteva dintre inițiativele WWF derulate în insulele Bali.

"Am putut să văd cu ochii mei cum specii marine, precum țestoasele, sunt afectate de poluarea cu plastic. Când această experiență devine reală, înțelegi cu adevărat care este dimensiunea dezastrului ecologic. Ani de-a rândul am reușit să adun oameni care să se bucure de muzică. Acum, avem nevoie să strângem rândurile pentru a face această lume mai bună".

Citește și
De ce nu mai poate statul român să recupereze nimic de la Dan Voiculescu, Ovidiu Tender și Puiu Popoviciu. Sentințele care le-au salvat milionarilor peste 250 de milioane de euro

Pe lângă calitatea de DJ și producător recunoscut la nivel worldwide, Armin van Buuren este și tată. El a promis copiilor săi o lume frumoasă în care aceștia să trăiască.
"Îmi doresc o lume în care nu doar ei, ci și alte generații să se bucure de un mediu natural, lipsit de poluare" a mărturisit Armin van Buuren.

Olandezul care a generat cea mai frumoasă emoție în cadrul UNTOLD & Neversea a mai declarat: "Sunt extrem de onorat să anunț parteneriatul cu WWF, în calitate de Global Oceans Ambassador. Sper ca oamenii din întreaga lume, cei care iubesc natura, să se alăture acestei inițiative globale #BeatPlastic și împreună să reușim să conștientizăm efectele poluării cu plastic a oceanelor.”

"E nevoie de o implicare urgentă, sunt peste 8 milioane de tone de plastic deversate în oceanele lumii în fiecare an" a declarat Armin van Buuren.

In 2019, cel mai important festival de la malul Mării Negre, NEVERSEA a devenit primul brand ambasador al campaniei “Culori pe cale de dispariție”, care aduce în atenția publicului cinci cauze pentru care WWF acționează în România - păduri, Dunăre și Deltă, ursul brun, sturionii și zimbrii.

Platforma centrală a campaniei, www.culoripecalededisparitie.ro, își propune să crească în fiecare zi prin alăturarea de noi susținători, astfel încât subiectul protejării mediului înconjurător și a biodiversității să devină un subiect comun de conversație în viața comunității. Organizatorii NEVERSEA s-au alăturat acestei campanii deoarece au obiective comune, unul dintre cele mai importante fiind diminuarea efectelor plasticului în natură (18% din populația de ton și pește spadă și 90% din păsările marine ale lumii au fragmente de plastic în stomac), cauză pentru care luptă, atât WWF România cât și NEVERSEA. În acest sens, anul acesta, în cadrul festivalului NEVERSEA, organizatorii au luat măsuri pentru prezența scăzută a plasticului, un pas important fiind faptul că, băuturile și mâncarea au fost servite în ambalaje biodegradabile. În plus, pentru plasticul și aluminiul din festival, s-a mărit numărul de puncte de colectare față de ediția precedentă. Astfel, NEVERSEA se alătură campaniei și devine un mesager al WWF România, mesajul fiind unul despre importanța naturii și despre cât este de vital să o protejăm.

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
Citește și...
Gigi şi Bella Hadid donează 1 milion de dolari pentru familiile din Fașia Gaza
Gigi şi Bella Hadid donează 1 milion de dolari pentru familiile din Fașia Gaza

Bella Hadid şi sora ei, Gigi, donează împreună 1 milion de dolari pentru a susţine eforturile de ajutorare a familiilor palestiniene, conform unui anunţ al agentului modelului, transmite sâmbătă DPA.

 

David Beckham își asumă un nou angajament regal. Ce rol important joacă pentru regele Charles al III-lea
David Beckham își asumă un nou angajament regal. Ce rol important joacă pentru regele Charles al III-lea

David Beckham își asumă un nou rol regal alături de regele Charles al III-lea. Monarhul l-a ales pe fostul căpitan al echipei de fotbal a Angliei pentru un nou post de ambasador.

 

Jennifer Lopez a anulat pe neașteptate un turneu în SUA. Ce s-ar ascunde în spatele deciziei
Jennifer Lopez a anulat pe neașteptate un turneu în SUA. Ce s-ar ascunde în spatele deciziei

Jennifer Lopez este ținta unor zvonuri, după ce și-a anulat pe neașteptate turneul din Statele Unite.

Recomandări
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș

Au fost găsite, duminică, trupurile celor două fete din România luate de ape vineri, în Italia, după o viitură pe râul Natisone.

După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă
După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă

„Pe drum spre Europa” partea I. Uniunea Europeană ne-a pus la dispoziție peste 20 de miliarde de euro din 2007 și până în prezent ca să ne modernizăm infrastructura.

Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”
Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”

Într-o lume în care vârsta este privită de multe ori ca o barieră, un nou studiu aduce în discuție ideea că bătrânețea reprezintă, de fapt, mai mult o problemă de percepție.